Kristofers penna

Sånt som rör medieteknik. Och annat som jag vill berätta - oftast om populärkultur, tror jag.
Just nu är jag väldigt fäst vid Great Destroyer "Birds".

08 februari 2006

Konstruktions-skyltar

Jag har hittat en läskig sida. Jag trodde inte den fanns där ute, men så fel jag hade...

Något som också blir ovanligare och ovanligare är "Under Construction"-skyltarna. Jag snubblade över en sida full av sådana godbitar... Vilka minnen de väcker...
god.com bestod av en sån skylt en gång i tiden. Sidan är fortfarande konstig, fast på ett annat sätt numera.

Jo jag har skippat mangan i min uppsats och koncentrerar mig på animen. Det känns som att den har påverkats mer av internet. Det har dock inte skrivits någonting om animen i Sverige inom forskarvärlden, verkar det som. Trist. Men om USA finns det skrivet.

3 Comments:

At 08 februari, 2006 21:02, Blogger admin said...

Det sjukaste med den hemska BBQ-sajten var ju ändå att det var ett företag som låg bakom utformningen.

Future Tek Computer Solutions :D

http://www.futekcs.com/


Det ger en hopp om att kunna klara sig i branchen, klarar de sig så måste även jag göra det ^^

 
At 08 februari, 2006 22:07, Blogger Anne said...

Inte om denna post direkt men snygg blogg du har

 
At 09 februari, 2006 01:00, Blogger Kristofer said...

Anne: Åh tack! Jag satt och pillade med designen idag.

Jens: Haha, jag missade den infon! Kollade runt bland andra sidor de ligger bakom, och de är i samma anda. Jo jag tror det finns plats för alla nivåer.

 

Skicka en kommentar

<< Home