Kristofers penna

Sånt som rör medieteknik. Och annat som jag vill berätta - oftast om populärkultur, tror jag.
Just nu är jag väldigt fäst vid Great Destroyer "Birds".

24 februari 2006

E-postförtal

DN skrev idag om att någon på Socialdemokraternas partiexpedition har skickat ut mail till journalister och insändarredaktioner i vilka det påstods att Fredrik Reinfeldt utnyttjar lettiska barnflickor och att han inte betalar skatt när han anlitar hantverkare.

Det hade ju varit intressantare om Marita Ulvskog sagt "Det var en ny sorts e-kampanj vi prövade, men vi ser nu att det inte gett de resultat vi hoppats på."

Men kanske var det bara mail från Elitlistan som kommit på villovägar.

Apropå Elitlistan så blev jag lite ledsen och besviken av att läsa att Jessika Gedin är med där. Hon var min hjälte-krönikör när jag köpte Aftonbladet Puls varje fredag i ettan på gymnasiet.

Aftonbladets usla web-TVNär jag nu var inne på Aftonbladet så såg jag att deras web-TV försöker slå rekord i uselhet: -->

Fast deras rapportering om Runar Sögaards prutt är förstås svårslagen.