Kristofers penna

Sånt som rör medieteknik. Och annat som jag vill berätta - oftast om populärkultur, tror jag.
Just nu är jag väldigt fäst vid Great Destroyer "Birds".

04 mars 2006

Minnesanteckningar från etnografiseminariet

Nu finns mina minnesanteckningar att läsa. Uppdelade i många stycken, för webbläslighetens skull.

Som vi såg något exempel på i höstas, så använder BBC:s sportwebb nästan överdrivet många stycken. En artikel jag var inne på verkade ha ett stycke per mening.

Anteckningarna är nog bara av intresse om man går Medieteknik B, dessvärre. Eller är lärare på MTB, såklart. Men de flesta av den här bloggens läsare tillhör nog någon av dessa kategorier.

Jag har skrivit mest om Ekströms text, eftersom jag missade den delen av seminariet.

Anteckningarna är alldeles för långa för att fungera som en del av bloggen, så jag har lagt dem separat.
Så: gå till min seminerie-webb för att läsa. Formen och så på sidan är under bearbetning. Kommentera gärna här om det är något som ser galet ut.